Predstavljanje NTO Crne Gore u SAD

Brojne severnoameričke turističke kompanije razmatraju Crnu Goru, Srbiju i Rumuniju, ali i širi Balkan, za svoje buduće programe, što je rezultat kampanje koja je realizovana na tržištima Sjedinjenih Američkih Država i Kanade.

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u okviru projekta udruženog marketinga Evropske komisije za putovanja, uspešno je realizovala kampanju na tržištu SAD i Kanade pod sloganom “Essential Balkans – The Ultimate Balkans Experience”.

Podeli na:

Pogledajte još:

Sabor srpske harmonike

Proteklog vikenda u Mrčajevcima su održane kvalifikacije za prvi Sabor srpske harmonike, koji će se održati 29. i 30. juna

Čuvari tradicije

U Vognju kraj Rume nedavno je održana manifestacija Čuvari tradicije Đeram. Po tradiciji, ovaj sremski festival obeležila je raznovrsna muzika

„Titovi Brioni“

Iako je istorija Briona, važne tačke hrvatskog masovnog turizma,  daleko starija, mnogi dolaze u ovaj nacionalni park upravo zbog priča